hmrvkara Kızlar merhaba 43 günlük bebeğim var bundan 1 hafta önceye kadar gazını çıkaramıyordu ağlıyordu 4-5 Gündür sürekli ıkınıyor pırtlıyor rahat yapıyor ama huzursuz normalmi 😔 bide sadece anne sütü 3-4 günde bir kakasını yapıyor🙄
flygokmur hmrvkara Merhabalar söylediğiniz her şey normal yenidoğan bebek belirtileri. 10 güne kadar kaka yapmaması çok normal içiniz rahat olsun. Benim 6 gün xre bir 3 günde bir 5 günde bir hep değişiyor. Anne sütü içiyor sonuçta rahat olun. Sağlıcakla🙂