Boylu0104 Merhaba arkadaşlar 57 günlük bi oğlum var 13 gün küvezde yattı kuvezde aptamil verdik dedi hemşireler o yuzden aptamil aldkk hep meme +mama şeklinde gidiyoruz bugun sma optipuro aldım fakat endişeliyim çok kusmadı mamadan sonra aptamilden sonra bayagı kusuyordu acaba doyuyormu bebeğim memeden sknra 90 cc mama veriyorum bu arada
Neroizm Boylu0104 kusmamasinin sebebi bu mamanin anne sutune en yakin uretilmis ve bebek midesine en uygun mama olmasidir. İyiye isarettir kusmamasi merak etmeyin.