tosbikannesiii Kızlarr bebeğim 52 günlük önceden memede uyuyordu artık nadir uyuyor kucagimda hoplatıp pışpışlıyorum doğru mu yapıyorum bilmiyorum ama başka Türlü asla sakinlesip uyumuyor ne yapacam akıl verin saatim kaldım kollarımda güç kalmadı artık 😔
2prematureannesi tosbikannesiii kolik olabilir canım bildiğim kadarıyla kolik olan bebekler genelde kolay kolay uyumaz
Reyhan1204 tosbikannesiii nasıl rahat ediyorsa öyle uyut. Ben de diyorum yok sallamam bilmem ne yapmam diye ama çocuğun neye ihtiyacı varsa ona yönlendiriyor bence anneyi. İlk kızımı 6 ay salladım sonra istemedi ben salladıkça ağladı emerek uyumaya alıştı. İkinci bebeğimde 4 aylık şu an o da sallansın istiyor hep. Kendi kendine uyuyan bebeklere hayranım. Ama olmayınca olmuyor. Öyle uyutmaya kalkınca çok ağlıyor. Ben de kıyamıyorum. Dediğim gibi nasıl sakinleşirse nasıl mutlu oluyorsa öyle devam et.
tosbikannesiii Şimdi daldı kucağımda ilk kez ayaklarıma aldım hiç doğru bulmam sallayarak uyutmayı ama daha çok minik uyku eğitimi verecek zamana var daha nasıl uyuyacam bilmiyorum alışır çevirensem sonradan 😒