Yapan var mı ne kadar sonra yaptınız.
Korkuyorum dikişe zarar veririm diye ama ağdadan başka hiç bişe kullanmadım bu zamana kadar
Eğer ağda yapılmazsa ne yapabilirim jilet dışında
Bu arada 25 gün oldu sezeryan olalı
Şimdiden teşekkürler cevaplar için 🤗