HappyKids daha fazla bekleyemeyiz seni doğuma alıcaz demişti doktorum ve o doğuma kadar olan 3 günlü sürede ödem oluştu stresten ki hamileliğimde hiç ödem yaşamamıştım doğumdan çıktığımda 36numara giyen ben 40 numara terliğe ayağımı zor sokuyordum sıcak su banyo yapmak ızdırap gibiydi. Yürüyüş ile biraz iniyor 15-20 dk sonra eski haline geliyordu 2 Buçuk ay içinde ev içi hareketlerimle bol su ile yavaş yavaş geçti