Prenses-annesi1 3aylıkken gece gündüz yüz üstü uyumaya başladığında ben doktora sormuştum,öyle rahat ediyor demekki sorun olmaz demişti.Kafasını rahat çeviriyordu,uykum da hafiftir gece sorun olmadı hiç…Gündüz kamera ile gece de yanımda beşiğinde yatıyordu kontrol ediyordum.Şimdi yaşına girecek hala yüz üstü yatıyor çok rahat ediyor😊