Kızlar bebeğim 2 haftalık bir haftalıkken doğum kilosuna ulaşmıştı şimdi emerken başta güzel emiyor sonra kendini sıkıp ağlamaya başlıyor memem ağzındayken meme arıyor tutuyor 1-2 dk sonra yine kendini sıkmaya başlıyor. Burnunda hırıltısı vardı acaba emerken nefes alamadığı için mi huzursuzlanıyor? Belki hızlı emmek istiyo ve çekemiyodur diye biberonla denedim bir kereye mahsus çok kısa sürede rahatça içti. Sizce sorun ne olabilir böyle bi şey yaşayan var mı?