Arkadaşlar bebeğim şuana kadar hep yanımda yattı daha doğrusu biz yer yatağı yapıp onunla birlikte yattık artık belimiz ağrıdı 😂 Kendi yatağımıza yatalım diyoruz bebeğimi de odasına beşiğine yatırayım diye düşünüyorum ama sizce 1 yaş oda ayırmak için erken mi geceleri de 3 4 kere kalkıyor hala emmek için sizce ne yapmalıyım 🤔