Merhabalar. Kızlar sağ göğsümun ucu fena çatladı. Hatta yarıldı diyebilirim. Önce baloncuk oldu sonra patladı hatta bebeğim patlatmış 😥 şimdi ortadan ikiye bölük duruyor ve kan geliyor diye korkuyorum. Emzirmesem gogsum dolup taşar. Sagip o sütü atmalimiyim? Nasıl iyelesicek, göğüs kalkanı kullaniyorum, lansinoh krem, kantaron yağı. Geçmiyor. yardım 😓