mirayybebek merhaba kolik bebek annesi olmak biraz zorlasa da sabırla yaklaşıp şeker şeker konuşmak uzun vadede bebeğin de gaz sancılarını daha sessiz atmasını sağlıyor. Böyle durumlarda ilk anacınız bebeği sakinleştirip gazını çıkarmak olmalı. Gazı çıkarmadığınız sürece zor susar. Zaten saç yolma kulak tutma direkt gaz belirtisi. Biz her gün yaşıyoruz bir haftada yaşamadığımız gün 1-2 dir. Bir Bluetooth hoparlör edinin. (Çocuk kendi bağırırken telefonun maksimum sesini duymuyor) buzuki Orhan kolik müziği ya da anne kalp sesini açın, bir de zeytin sütü başlayın masaja. Saat yönünde karnına masaj yapın bacaklarını karnına çekin. sırtına ayak altına falan yapın, eğer güzel yapabilirseniz (mesela ben kıyıp yapamıyorum eşim yapıyor) 1 saat sonra ağlama yerini uykuya bırakacaktır. Sevgiyle ve sabırla kalın,gazsız günleriniz olsun. Bu arada 56 günlüğüz ve 11. Günden beri var.