Arkadaşlar merhaba bişey sorucam, 26 günlük bebeğim yatağı nasıl olmalı, yani yan yatırıyorum beşiğine, şöyle bi 5 cmlik minik bi yastık koydum varla yok arası, bi zararı olur mu? Yoksa dümdüz mü yatırmalıyım? Düz yatırırsam kusmuğu genzine gitmez mi? Reflü yatağı vardı onda rahat edemiyo sanırım bide küçük geliyo kaldırdım onu, onda bile biraz meyil varya o yüzden bi size sorayım dedim ?