Huseyinin_Annesi 2 ay 11 günlük bebeğimin salyası akıyo üstte azı ve köpek dişe benzer beyazlık gördüm. dokundum serrtti .Allahım bu neyin nesi.çok yukarda kalıyo bide burda dişin ne işi var 😰😰
Seherronya Huseyinin_Annesi canım benim o diş değil diş taşı mı ne diyolar oluyo öyle bizdede vardı sonra geçti :) salyası akıyo demek her zaman diş belirtisi değil ben 3. Aydan beri her huzursuzluğu salyayı dişe bağladım ilk dişimiz çıktığında bebeğim 7. Ayına giriyodu daha yeni yeni düşün yani 😂😂😂
Huseyinin_Annesi Seherronya internetten bugün akşama kadar bunu araştırdım evet diş incisi yada diş nadülü olabilirmiş.beyaz nokta gibi ama sert.geçer inşallah 😰 salyası baya var .bunla ilgisi var mı bilmiyorum
Ela-yasel Huseyinin_Annesi biz de iki aylığız salyamız var kehribar kolye aldım iyi geliyormuş diye bugün geldi kargom deneyip göreceğim 🤷🏻♀️
idil1990 Huseyinin_Annesi bi kac tane olabiliyor kendi kendine geciyor. O zamanlar kizimdada olmustu. Doktor onemsiz onlar takilma dedi bana
Huseyinin_Annesi idil1990 evet oğlumda iki alt iki üstt çene toplam dört tane..çok korktum diş diye..inşallah geçer.salyası bu yüzden midir ?
idil1990 Huseyinin_Annesi salya bu donem ler de basliyor dis cikana kadar araliklarla devam ediyor. Onla alakasi yok bence
Melismise Huseyinin_Annesi cnm bizim de 2 aylık doktora gittik aynı şikayetlerlr salya fln diş çıkarıyo dedi gayet normal korkmayın dedi
Serife3304 Huseyinin_Annesi iki gündür bebeğim çok huzursuz ve aşırı salyası var 4 aylık diş olabilir mi diyorum ben de😥
katmerliana Huseyinin_Annesi dişi yerine oturmuş demişti dr bizimde o aylarda başlamıştı ama çıkması 9. Ayı buldu . Erken çıkan da var ama bazen o şekilde olup 1 yaşında çıkan da var