Merila Merhaba anneler bebeğim 4 gündür kakasını yapmadı doktor bu süreç normal dedi ama bebeğim bugün mızmız sizler bu durumu nasıl atlattınız tavsiyeleriniz nelerdir şimdiden teşekkürler