Nltka Eylulnisa ne kadar oldu doğum yapalı ? Hamileyken oluştuysa geçiyor benimki 2 veya 3 ay gibi bir sürede geçti
Tugrulefem Eylulnisa Oğlum 21 aylık ve hala geçmedi göbeğimde ki doğum çizgisi bile duruyor acayip sinir oluyorum her baktığımda 😤😤
babygirlandmom Basima gelmedi ama benimde bıyık bolgemde kararma olmustu karbonatla duzenli ovunca geciyor deneyin derim
Durununannesi2703 Bebe pudrası ideal bir çözüm bebe pudrası ve gül suyunu iyice karıştırıp koltuk altı genital bölgenize sürün daha sonra 10 15 dakika bekletip yıkayın ilerleyen zamanlarda sonuç alacaksınız
BhrKrmn Tugrulefem 7 ay oldu hala hafif silik çizgi var ben hiç dert etmedim niye sinir oluyorsunuz ki annelik simgesi gibi bisey o aslında 🥰 kalıcı biseyde Değil geçiyor yani
BhrKrmn Tugrulefem anladım keselerseniz belki daha çabuk geçer bir arkadaşım her banyoda kese yaptığını o şekilde geçtiğini söylemişti
Tugrulefem BhrKrmn Neredeyse 2 yıl olacak ama yok geçmiyor galiba alısmam gerekecek kese de yaparım her banyoda