07glzr bana da iğne yapılmadı karnıma da bastırılmadı ama iki haftada oldukça toparlamıştı. Bana doktor karın bölgemden rahmime masaj yapmayı önermişti, gün içinde sürekli karnımdan bastırarak toparlama hareketi yapıyordum. Herkeste süreç farklı ilerliyordur belki ama ağrınız çoksa ve içinize sinmiyorsa başka doktora da görünün bence