DenizAlpinAnnesi Ogluma ek gida yediremiyorum dis cikariyor azina aliyor yutmuyor bekletiyor geri tüküyor napcam 9 aylik sadece sütle doyarmi :/
Hafsa_23 DenizAlpinAnnesi diş cıkardı ğını nasıl anladınız? Biz de 8. 5 aylığız iştahsızlık huzursuzluk vs var fakat damakta herhangi bişey yok
Kereminannesiii DenizAlpinAnnesi doyuyorlar canım sütün yeterliyse benim oğlum 11 aylık azı dişleri geliyor bazen günün çoğunu sütle geçiştiriyor
rabia22 DenizAlpinAnnesi benimde bebeğim aynı durumda ve göğsümde yara oldu kesik gibi emzirmekte çok zorlanıyorum biri iyi oluyor diğeri fena oluyor krem vs kullanıyorum ağzında biriktiriyor bekletiyor almıyor zorlanınca ağlıyor ne yapacağım bende bilmiyorum çok üzülüyorum öyle olunca çözümü olanları burda bekleyeyim bende
Arhim Kızım 8buvuk aylık. Dıs cıkarıyor hıcbıse yemiyor sadece su ıcıyor. Bugun dra gittim yapacak bise yok dedi. Allah ıcın bir yontem bulursanız banada yazın. Mama bıle ıcmıyor
DenizAlpinAnnesi Arhim ya oglum allahtan anne sütünü reddetmedi yoksa ac kalacak yani hic birsey yemiyor yutmuyor tükürüyor geri agliyor yutunca ögürüyor valla nolcak bilmiyorum
rabia22 DenizAlpinAnnesi ya işte benimkine de ben veremiyorum çok zorla ağrı sızı olarak veriyorum beni de arada reddediyor zaten ama bilemedim ne yapcam 😩
Arhim DenizAlpinAnnesi canım bızımdr Alttan ıkı dıs. Ama mamada yemıyo ek gıdada yemıyır. Aclıktan uyumuyor da. Napacaz bilmiyorum
DenizAlpinAnnesi Arhim bir üst bir alt cikariyor 3 günde ateslendi günlük kakasinin sayisida artti sizde baska ne belirtileer var