Canım merhaba kızım 8 bucuk aylık. Alt ortaa 2 dısı birden geldi. Ve 11 gundur sadece su ıcıyor. Gece uyurken bile ıcmıyor. Kızım prematüre dogdu benim. Uzuluyorum aglıyorum elimde dııl . Dra gittim sabah. Yapacak bise yok dedi. Olabiliyormuş. Sızın ıstajsızlık ne zMandır var