Merhaba anneler kızım 1 aylık bugün kontrole gittik 5 kg çıktı doktor normal dedi kayınvalidem ise çok fazla obez olur dedi mama/süt besleniyo ama nasıl gündüzleri sürekli emziriyorum az mama veriyorum ama akşam eşim işten gelince bi ağlamasında hemen mama yapıyım diyo hep akşamları mama içiyo sürekli kavga ediyoruz sizce normalmi sizin bebişler kaç kg 🤔🙏