Kızlar pazar günü kızımın 1 yaş doğum günü var pastasını nereye yaptiracagimi bilmiyorum birazdan çıkıp pastanelere fırınlara soracağım. Şeker hamuru da istemiyorum. Siz nereye ne kadara yaptırdınız çıkmadan önce sizden bir ön bilgi alıyım ve resimli mi yoksa rakam şeklinde yaptırmak mi daha güzel olur şimdiden teşekkürler