Merhaba herkese. 2 ay 16 günlüğüz bugün sünnet olduk bir kaç saat önce taburcu olup evimize geldik. Sorum şu idrarını yaptıktan sonra nasıl temizlediniz? Krem verdi doktoru Furacin diye her bez değiştirmeye süreceğim ve saat başı değiştiriyorum bezini siz nasıl atlattınız bu durumu? ☺️