Merhaba anneler bebişim geçen hafta ishal olmuştu mafl0r başlamıştım doktorumun önerisiyle . Şuan da kakası günde 3 e düştü ateş kusmasi olmadı baştan beri konuştuğum zaman da gülüyor oynaşıyor benimle. 6 aylik, ek gıdaya da baslamistim hafif tattiriyodum.Bugün içim rahat etsin diye gaita testi verdim bezinden NADİR LOKASİT GORULDU yazıyor önemli bir şey midir yaşayan var mı? Çok endişe ettim lütfen bilgisi olan varsa rahatlatsin 🙏