Blge28 ya vallahi burda okudukça diyordum herkezin geçmiş ama bizim kesin geçmez diye , çok sisti çünkü. Her bez açtığımda moralim bozulurdu .bi sabah bi baktık inmiş, nasıl sevindik eşimle. O sırada bez açık tabi , birden ağladı ve hop diye tekrar şişti kahrolduk😁 bu şekilde 1 hafta indi şişti derken , sonunda tamamen indi .artık şişmiyor aglasada, ıkınsada. Kilo aldıkça, göbek kaslandikca geçiyormuş