bhrcpt Kızlar acısı ne kadar sürede geçti delircem artık canım yanıyo bebeğim bir yandan ağlıyor acı çeke çeke ilgilenmeye çalışıyorum ne kadar sürecek sadece onu bileyim 😢
bhrcpt BusbusveHashas Ben şuan dik oturabiliyorum benim sadece büyük tuvaletim ve gazım olduğunda baskı yapınca canım yanıyor ölüyorum sancıdan o zaman.
Meltem3117 İlk hafta ağrı normaldir,Eğer Kaşınıyorsa iyileştiği anlamına geliyor, kaşınan yer çabuk iyileşir,10 güne iyileşiyor ama dikişlerin atması uzun sürüyor
bhrcpt Meltem3117 Yok kaşınma hissetmedim daha. 6 gün oldu tuvalet gaz falan baskı yapınca kıvranıyorum acıdan üstelik şurup içiyorum kabız olmamak için. Ona rağmen acıyor 😢
Figen26 bhrcpt herkes 1haftada geçer diyince inanmıodum dikenli tel gibi batıodu 2ay geçmez diodum ama 10günde geçti bir hafta ottamadm snra yan yan otemaya basladm hepsi geçiyo şuan iki bucuk aylık oğlum hiç doğum yapmamıs gibiyim şükür sadece bol bol çatlağım var :)
bhrcpt Figen26 Ay çatlak galan olsun umrumda değil inan yeterki şu dikişim geçsin de bebeğimle daha güzel ilgileniyim tadını çıkarıyım istiyorum 😢
Bsra_dmr Figen26 ayyy ciddi misiniz vallaha tam aradığım yorumu buldum yA 3 gün oldu doğum yapalı altım diken gibi batıyor oturdukça felan
Sdatrk bhrcpt ozmolog diye bı şurup vermişti doktorum bana kabiz olmayim ishal gibi rahat çıkayım tuvalete diye onu kullandım tuvalet sıkıntısı çekmedim ama oturup kalkarken çok acıyordu 2 haftada iyileşti
BusbusveHashas bhrcpt kuzum daha yenisin. Kabız olmamaya bak, bol bol sıvı tüket. Pilav ekmek patates muz bunları tüketme, aç karnına bi kuru incir üstüne bi bardak su .
idil1990 bhrcpt cnm buz torbasi koy dikislerinin uzerine iyilesmesini hizlandiricak sismesini engellicek. Her firsatta elinde olsun
Gunes6510 bhrcpt canım emziriyorsan şurup içme bence doktorum süt e geçiyor dedi ben bol bol sıvı şeyler tükettm 4 gün cıkamadm tuvalete
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi bhrcpt lohusalıgım 50 gün sürdü zaten cok zor atlattım evet hep sızlayıp acıdı. Normal doğum yaptım ama cok zorlandım halbuki kolay doğurdum. Ayakta durduk a cok canım yandı. 2 ay sonra ancak toparladım saydım kendimi. Ama kişiden kişiye değişiyor tabi. Arkadasım da normal doğum yaptı hemen ayaga kalktı çok şaşırmıştım 🤷♀️
Figen26 bhrcpt geçio hepsi emin ol sonra iyiki normal doğum diosun yani o kadar güzel bi yaradılışımız var ki eser kalmıo bi süre sonra kapanıo ilk çok şişlik de vardı bende dikişimde çoktu ama dediğim gibi 10.gün falan rahatladm snra gitgide düzeldi
Cnmnici bhrcpt 1hafta dayanılmaz bir acı oluyor hareket ettiğinde 8.gunde bı tık 21. Günde tam anlamıyla iyilesmis oluyorsun yani bende öyle oldu 10larca dikiş vardı bende
Figen26 Bsra_dmr buz kalbını tülbente sarıp bekletiodum o rahatlatıodu bide ilaçlı suyla siliodum kursun suyuymus sanırm soğuk soğuk sürünce rahatlatıo bi süre bide pansuman tabi ama ilk 7gün zor