Merhaba kızlar lütfen biri bana bişey desin artık çok yoruldum bebeğim 3,5 aylık baştan beri memeyi çok sevmedi o yüzden ilk baştan düzgün emediği için sütüm azalmıştı doktorumuz mama takviyesi başlatmıştı ama şuralar mememi hiç emziremiyorum almıyor Çok huysuz buaralar 4 ay atağımı bilemedim biberonu alıyor ama mememi almıyor ama geceleri çok güzel emmiyor ne yapmam lazım bilemiyorum