Merhaba benim kızım 3,5 yaşında 16 günlükten beri kullanıyoruz bu ilacı. Bizimkide kısmi eksiklik. Kızım gayet iyi gelişim gösteren hatta önde gelişim gösteren bi çocuk by hastalığın bize hiç bi etkisi ya da zararı yok içiniz rahat olsun ilacınızı düzenli kullanın hiç birşey olmaz