Oğlum sürekli mızmızlanıyor
36 günlük ıkınıyor sıkılıyor kıpkırmızı kesilip ağlıyor sürekli.E aç değil,altı kuru,fitil yapıyorum bazen doktor önerisiyle onda bile gazı,kakası olmasada ağlıyor ki tuvaletini de yapıyor artık.
Ağlamada değil mırıldanma sonrasında ağlama kıpır kıpır yatarken sürekli uykuya dalamıyor uykusunda yüzünü ekşitiyor çıldırcam artık.😞
Kız hiç öyle değil mukayese ettiğimde arada dağlar kadar fark var tabi her çocuk kendine özgü ama böyle olan var mı ben çözemiyorum. En iyi yenidoğan profesörüne gidiyoruz her şeyine baktırdık yine de devam😕