Cutes normalde tam bir bagimliydi saklamadan uyumazdi, hatta beş dakikada bir uyanirdi başında nöbet tutardım uyanırsa sallamak için gündüzleri, geceleri de saat başı kalkardı, gectigimiz pazar gecesi karar verdim, çok yorulmuştu ağlıyordu uyumak icin beni salla diye, bende yatağa koydum yastıkları kenarına dizdim , müzik açtım sevdiği, ağladıkça sarıldım , öptüm kokladım yatırdım yatağa geri,sakinleşti ağlamayı bıraktı, 45 dakika boyunca kalktı yattı kalktı yattı , döne döne uyudu, bu arada ben pişpiş yaptım, elini yüzünü okşadım , ikinci gün gündüz uykusuna da o şekilde geçtik, git gide süre azaldı, şuan 5 dakikada uyuyor sukur