Arkadaşlar çenemi bir böcek ısırmış ben de sivilce zannedip sıktım ve iltihap kaptı sürekli sarı su çıkıyor. Doktor antibiyotikli bir krem ve antibiyotik hap verdi. Hapı içtiğim gece bebeğim gaz sancısından duramadı çok agladi antibiyotikler gaz sancısı yapar mi yoksa hapla alakasi yok mudur? Yine gaz sancısı olacak diye ilacımı içemedim yalnızca kremi kullandım ama geçmiyor sanırım. Aranızda emzirirken antibiyotik kullanıp bebeğinde gaz sancısı olan oldu mu?