Napacagımı sasırdım artk. 8bucuk aylık kızım. Ac geziyoruz. Asla yemiyor. Ne versem agzını kıtlıyor. Kan tahlili verdik temiz. Sımdı bu bebek ne zaman yıcek.yemedıgınden dogru dduzgun uyumuyor da 😔 dra gittik olabilir dedi. 11 gun oldu yemek yemek ıstemıyor biberon girmek istemiyor mamada ıcmıyor. Bılmıyotum ne olacak