Bildiğim kadariyla bu belirti değil ama bence arayın evde test yapsınlar. Abimle nişanlısı pozitifti. Abimde sadece tat koku kaybı oldu.
Nişanlısında şiddetli ilaçla geçmeyen baş ağrısı 38 derece ateş . Sonraki günler çok fazla halsizlik ayağa kalkamicak kadar yorgunluk tat koku kaybı ishal öksürük 1 hafta hastanede kaldı ama kronik rahatsız kendisi ağır geçiriyor .