Merhabalar anneler bebeğimde 3 gün önce hastaneye husursuz ve kusma şikayeti ile özel hastaneye gittik hep götürdüğüm çocuk doktoruna idrar ve ultrason ile bakıldı idrar yolu enfeksiyonu olabılır dendi Doğum sonrası hafif varmış ama söylenmedi o ayrı bir konu tam bir hastanenin umursamazlığı
bizi sevk ettiler şuan Kanuni devlet hastanesinden yazıyorum 3. Yatış günümüz antibiyotık tedavisi veriliyor bunu yaşayan var mı kaç gün sonra tedavi bitiriyor? ve tekrarlama yaptı mı ? Çözüm sizde sünnet mi ?