mom1 Merhaba kızlar biz iki isim arasında kalmıştık kimliği çıkarttık ancak şimdi bebeğimizin ismini değiştirmek istiyoruz. Sanırım dava yolu ile oluyor daha önce böyle birşey yapan var mı yardımcı olur musunuz?
happygoky merhaba ben kendı adımı degıstırdum aynı durum degıl ama gecen yıl nufıs mudurlıune gıdıp isım degıstırme dedım bı form verdıler onu doldurdum 1 hafta ıcınde degısmıstı