Dygaras 4 aylık bebeğim kucağımıza aldığımızda bacakları morarıyor ve pembe lekeler oluşuyor başına gelen varmı sebebi nedir korkuyorum 🙏😔
Happiness87 Dygaras kalbıne baktırdınız mı korkutmak istemiyorum ama oğlumun kalbınde delik var kardıyolojıye gıttiğimizde vücudunda morarma oluyor mu diye sormuştu. Aklınızda kalmasın bir gösterin.
Dygaras Deletedmom299 amin cümlezinkini inş🙏Yani doğduğunda doktoru teni hassas demişti ama geçmeyince doktora götürdük geçen gün çocuk kardiyolojisinin görmesi gerekiyor dedi korkuyorum 🙏😔
Deletedmom299 Dygaras ihmal etmeyin götürün ya inşallah olumsuz bişey çıkmaz ufak küçük kısa tedaviyle halledilir inşallah 🤲🏻 Olumlu düşünün güzellikler sizinle olsun🦋
Dygaras Happiness87 daha önce kardiyolojiye baktırmadık normal çocuk doktoru dinlediğinde sıkıntı yok demişti ama bi kardiyolojiye götürün ekg bakılsın dedi
Happiness87 Dygaras herhangi bir tedavi uygulanmadı büyüdükçe kapanır dedi. 6 aylık kontrolunde bayagı küçülmüştü. Ama düşündüm de oğlumun üfürümle farkedilmişti ilk doğdugu hafta. Sizinki büyümüş öle birşey olsa farkedilirdi. Büyük ihtimal teni hassastır.
Dygaras Happiness87 normal doktor muayenelerimizde dinlendiğinde herhangi birşey demediler bugüne kadar umarım inş birşeyi yoktur rabbim herkese acil şifalar nasip eylesin🤲🤲