Mrvdmrlp Bebegimin yuzunde sivilce gibi seyler cikmaya basladi neden cikar bide nasil gecer yardimci olabilirmisniz
Tugce_hckrkmz37 Mrvdmrlp benmde aynı olmustu beyaz beyaz ucları vardı doktora götürdüm ter bezleri kapanmıs hiç bişeklde krem vs sürülmicek günde 2 kere dus aldır sadce suyla dedi ve yaptım geçti bizim cok kötüydü
Bulutbey Mrvdmrlp benim oğlumda da çok fazla vardı. Bir haftalıkken çıktı. Zamanla azala azala bitti. İnsagrama resim attığımda falan hep soruyorlardı neden yüzü öyle şu kremi kullan geçer gibi yorumlar yaptılar. Doktor hiçbir şey sürmeyin sıkmayın geçecek demişti. Öyle yaptım bende. Şuan 8 aylık bayadır çıkmıyor şükür.
Eelifaryaa Sıcaktan oluyor çok fazla kalın giydirmeyin her gün duş aldırın, benim bebeğimde de oldu yeni doğduğunda doktorumuz sıcaktan olan milia denilen geçici döküntüler hiçbir şey sürmeyin kendisi geçer dedi öyle de oldu