Yeniann3 Canım çilekten alabilirsin ben çok memnunum büyüyen beşik ve 2 kapılı dolap aldık odasına sadece o sığıyordu ce çok da doldurmak istemedim. Odasını abim yapmak istedi çok hevesli bekledi bende bisey demedim evden modeli beğendim gitti aldı ve mobilyada çok seçicidir kendi hep yaptırır bana dedi ki nevrim döndü hepsi birbirinden sık ve güzel emin misin bu olduna evet dedim şimdi kısmetse kendi bebeği olacak ve ordan almayı düşünüyor