eSved Herkese merhaba Keçi boynuzu özünu bebisler icin faydalı diye duydum sizler nasıl kullanıyor sunuz
Rmys19 eSved ben kullanıyorum çok şükür iyi geldi kan ilacı kullanmaktansa onu tercih ettim ve doktorda iyi dedi sabahları kahvaltı dan önce bir tatlı kaşığı veriyorum bu şekilde devam ediyoruz 5 aylıkken başladım
Fatma_FLZ eSved ben yogurdunun üzerine tozunu çay kasiginin ucuyla atıyorum Keçiboynuzu pekmezi bi çay kaşığı Kahve yani su bardağına koyuyorum üzerini su ile tamamlayıp bi iki yudumda olsa iciriyorum
Ceydakoruc Fatma_FLZ bebeğinize süt ve süt ürünleriyle pekmez verdiğinizde o pekmezin hiç bi faydası olmaz. Süt ürünleri emilimi önler
Papatyaseverr Fatma_FLZ ben araştırdım pekmez ve yoğurt karıştırıldığında ne yoğurdun faydası oluyor ne pekmezin tüm vitaminleri gidiyor 🌸
Fatma_FLZ Ceydakoruc biliyorum yorumumu dikkatli okuduysaniz pekmezle yoğurdu karıştırmiyorum Keçiboynuzu tozunu yoğurdun üzerine atıyorum Pekmezli suyu ayrı veriyirum
Ceydakoruc Fatma_FLZ en basiti vitamin ilaçları kullanıldığında bile öncesinde ve sonrasında süt ürünleri kullanmayın diyor doktorlar. Sert çıkmaya gerek yok, insan gibi bilgimi sizinle paylaştım🤦🏻♀️
Cigdemcey eSved keçiboynuzu pekmezi canım avakadoyu eziyorum birazcık muz 1 cay kaşığı pekmez o şekilde veriyorum
Nurcantk eSved evet yediriyorum ben, kahvaltısında ev yapımı bebe bisküvisi ile karıştırıp veriyorum. Kan damlasını da bıraktım
eSved Nurcantk ben kan damlası hic kullanmadjm zaten ilk oglum hic sevmemisti ebemiz onun yerine bi cay kasigi pekmez ver demisti
Gmzgamzeb Hangi marka keçiboynuzu özü kullanıyorsunuz ? Kan ilacı vermeyip bu verildiğinde yeterli oluyor mu ?