Ikraelisa35 Arkadaslar 10 aylik bir kizim var sezeryanla dogum yaptm yine hamile kalmisim bugun doktora gittim bes haftalik hamileyim doktor karnin buyudukce dikislerinde acılmalar olabilir dedi yaşayan varmi hamileliginiz nasil gecti