Other Merhaba bayanlar, bebek yada çocuğunuzda hipermetropi olan var mı. Nasıl bi yol izlediniz tedavi sırasında
-CinarinAnnesi- Ben 4. Ay kontrolün Dr göz de muayene olduk bize De hipermetropi var 2 ay sonra tekrar getir geçmemişse gözlük takması gerekir demişti 7 falandı numarası galiba sizin kaç
Other -CinarinAnnesi- bize gözlük vermedi canım 4 dedi derecesine şuan 1 yaşında 3 olması lazimmis yanlış hatırlamıyorsam.. 6 ay sonra tekrar bakalım dedi.. ama çok geç değil mi 6 ay gibi bi zaman. İlerleme olmazmi diye endişeleniyorum..
-CinarinAnnesi- Other bizim ki biraz yüksek sizin ki bi derece sadece bana tv telefon tablet bu tür şeylerden uzak tut gözünün ucuyla bile bakmasın dedi