Ikraelisa35 Arkadaslar 10 aylik bir kizim var sezeryanla dogum yaptm yine hamile kalmisim bugun doktora gittim bes haftalik hamileyim doktor karnin buyudukce dikislerinde acılmalar olabilir dedi yaşayan varmi hamileliginiz nasil gecti
Aysunikra Ikraelisa35 canım çok erken kalmışsın ya bende sezeryan oldum 5aylik kızım var dikat ediyorum üstünden en az bı sene geçmesi lazım içinin iyice iyileşmesi için bı arkadaşım da kaldı senin gibi 34 haftalık Ken alidilar bebeği tehlikesi vardı ama belki senin öyle olmaz insnadan insana değişiyor tabi
Ikraelisa35 Aysunikra ayy Allah korusun onu hissettikten sonra nasil aldirabilirim 😔 insallah sorunsuz alabilirim kucagima
Aysunikra Ikraelisa35 yok canım almak derken onu kastetmedim erken alıyorlar sezeryana 34 haftalık Ken aldiar şimdi iyi 1yasinda senin kini de erken alırlar onu demek istedim canım yanlış anladın ,🥰
Aysunikra Ikraelisa35 olsun önemli değil aynen iyi durumu gayet bide o 6ayliken hamile kaldı kızı şimdi bı yasinda bı sorun olamdi son anlarda sızlama yapıyordu bide erken alilar doğuma. 34 haftalık en bunun dışında bişey yok sağ salim kucağına al aslında benimde sezeryan şu an 5aylk kızım.var ama istemiyorum değil yani kızım bı yaşına falan gelsin bı tane daha düşünüyorum 🙈😊