Deletedmom090 Bebeğimin tırnağını biraz kısa kesmişim ve iltihap kaptı 😭😭😭😭😭 alel acele doktora gittik antibiyotik krem verdi başına gelen varmı başka yapabilceğim bi şey varmı acaba??
Sevdadnz Deletedmom090 kesinlikle doktor abartmış bizde de oluyo ama hemen geçiyor doktor krem verdi sürmeye kalmadan geçiyo allah başka hastalık vermesin 🙏
Sumeyyeabic Deletedmom090 canm benim oğlumda da öyle olmuştu bi ara krem sürünce geçiyor zaten korkma bişey olmaz ins
Durdudilerrr [bilinmeyen] ya benm ayaklarda da var ödemden mi kilodan mi bilmiorm çok kötü oldular. Pediküre gidemiyorum ne zamandr o yüzden de olabilr diodum. Uzatsam geçer mi sizin gbi
Deletedmom090 Minnosunannesi ay gerçekten mi 😟 valla korkuyorum açıkçası bütün ayağını kaplayabilir falan dedi de