Beratt Ablam Bizlede temes ettiler bebegim var temasta bulundular bizde bı belirti yok bebegım gecer mi dua edin 4 aylık bebek
Deletedmom328 Beratt annemle ben pozitifiz , iki kardeşimde bir şey yok çok şükür korkmayın aynı evin içinde bile bulaşmıyor bazen
Sessizlik20 Gelse de gecmese de bol bol su için bi de c vıtamını alın ben eşimin koronasını su ve lımonata ile gecırdım .
Sessizlik20 Beratt benım de oyle olmustu yazın ortasında battanıye ortuyordum. Siz ortmeyın su için sureklı doysanızda için.