Donmez95 hakkaten ya, anne baba zaten her saniye bu durumla başbaşa. Çocuk ağlamasa bile “Bu gün ağlar mı? Bu gün ağlamaması için ne yapayım? Masaj, gaz damlası bilmemne ne zaman versem çocuğum daha rahat eder” derdinde. Çevredekiler 5 dk bi ses duyuyorlar yok işin çok zor, yok sen bunu nasıl çekiyorsun? Yahu bir dur sadece 5 dk görmüşsün ekstra stres yaratma. Biz evladımızın ağlamamasını sizden daha çok istiyoruz ama sizin rahatınız için değil, bebeğimizin bir gün huzurlu geçirebilmesi için.