Herkese merhaba. 25 aylık bir oğlum var kesinlikle yemek yemiyor ve aç oldugu için de uykuya dalma gecirme konusunda sıkıntı yasıyorum hep böyle oldu. Ya bebek arabasıyla 1, 5 saat gezdirerek uyuyordu ya da arabayla sokaklarda dolanarqk. Defalarca kez doktora gittik o zamana yapılacak tek şey kreş dedi. 1 aydır kreşe gidiyor hiç sıkıntı yok 3 öğün yemeğini gıkını cıkarmadan yiyor ve yemek yedikten sonra uykusunu uyumak için kendi yatagına gidiyor. Eve gelıyor akşam agzına hiçbirşey sürmüyor yemiyor ve uyumuyorsa gece hala rahat 10 kez uyanıyor abartısız. 25 aylık hala neden sıkıntı yasıyorum bilmiyorum. Nasıl bir yön cizmeliyim. Doktoru hastaneye gelmeyin modunda bilemiyorum. Nasıl alıştırabilirim acaba yemek olayına ve uyku uyuma şeklini nasıl değiştirebilirim yarıxmxı olursanız sevinirim.