aysenub20 Kızım da 2. Aya kadar çift bez uyguladık açıları düzelmiş ti şimdi 4.ayda açıları çok gerilemiş kalça çıkığı dediler aparat takılması gerekmiş bu durumu yaşıyan var mı
demetdemircioglu aysenub20 bezle düzeldikten sonra yine gerileme durumu mu oluyormus😔 bizde cift bez kullaniyoruz 6 gündür 52 günlük kizim
aysenub20 2 buçuk aylıkken düzeldi demişlerdi 4.ayda kontrolü vardı açıları çok düşmüş 52 olmuş haftaya prof. Randevu aldık çok kötüyüm