nazlimm canım her bebek farklı endişe etme.basmıyordan kastını ben anlıyorum. Her nekadar insanlar farklıya yorsada:) benim bebegm ilk banyosunda ayaklarının üzrinde duruyordu. Şimdi üc aylık arada basıyor arada basmıyor kafasına göre yani:) endişe etme.