Ben happymomda bu kadar başlık açmıyordum 🤦🏻♀️
kızlar yardım geceden beri sol göğsüm ağrıyor normalde sağarken benim soldan daha çok süt gelir solda 60 cc çıksa sağda 30 cc çıkardı 10 dakikada ondan ben eşit değil iki kere soldan emziriyosam bir kere sağdan emziriyorum toplansın sağda diye… amma velakin konumuza gelecek olursak geceden beri bir göğüs ağrısı dokunmayı bırak tshirt değse acıyor sol göğsümün içe bakan tarafı anlamadım süt toplanmıştır dedim emzirdim sağdım göğsüm boş hala acıyor mastitte kızarıklak yumru falan oluyormuş e onlarda yok napcam şimdi ben varmı fikri olan??