Merhaba 22 gün önce belden uyuşmalı sezaryen oldum o 2 haftadır kalçalarmda ve iki bacağımda sivilce gibi kızarıklıklar başladı ve feci kaşınıyor her dk yarın doktora gidicem ama belki aranızda olan vardır iki antibiyotik kullanıyorum bide acaba ondanmı?