Arkadaşlar 6 aylık kızımda kabızlık var, kan ilacımıx kabızlık yapıyor, vegaferon kullanıyordum bıraktım, ama beyin gelişimi için kan ilacı kullanmam gerektiğini söylüyor doktor, tek tek kan ilaçlarını denemen lazım dedi🙄 önerisi olan var mı ne kullanmam lazım