Melinamm Tospikto evet yani agliyor guluyor ama asidan once bizimle konusuyordu aqu fln yapiyordu baya guzel sesler cikariyordu simdi yapmiyor baya ugrasiyoruz yapmasi icin yok
Gunes05 Biz dün nimenrix yaptırdık bebeğim 13 aylık ve tek doz yeter dedi. Bexsero b tipi aşı 14 16 aylarda yapılacak ve 2 yasından sonra 1 doz daha yapılacak dedi doktorumuz
Ceylanmelis Melinamm sanirim atak haftasindasiniz siz. İnsallah asi ile alakali degildir. Bizde bexero 3 ve 5 ayda olduk. Ama 3 ayimiz ve 4 ayimiz zorlu gecti. Atak haftalari ve detaylari nette yazıyor bir baksaniz. Bend evham yapmistim megerse 3 ve 4 ayda etrafa daha cok dikkat etmeye algilamaya başlıyormuş. Bunlarda sasirma korku ve huzursuzluk yapiyormus. Geçiyor ama biz 6 aylik olucaz ciglik çığlığa geciyor zaman😂
Ceylanmelis Cnsudefne sasirdim vallahi doktora sordum turkiyede tip b varmis o yuzden bexero yaptirmisiz ayy ambele olduk iyice ya ☹️
Ssemass Cnsudefne canım biz 2. Ayda basladik ikisinde 2. Ay bexero nimenrix birlikte oldu 3. Ay sadece bexero 4.ay yine her ikisi 12.ayda nimenrix 13. Ayda bexero var
Buse_Ayten Bexsora aşımızı 3. Ayda başlayalım dedi doktorumuz dün yaptırdık Ateş’imiz 38,5 a kadar çıktı çok korktum pişman oldum bu kadar erken yaptırdığımız için birde ara ara irkiliyor aşı yeri kıpkırmızı ve şiş. Yavrum gece hiç uyumadı :(