Bestlak damla kullanan arkadaşlar yorum yapabilirler mi faydasını gördünüz mü acaba.
Bebegim emerken göğüslerim den önce süt gelmiyor bi 5 dakika sonra sızlayarak geliyor o yüzden de bebegim sinirleniyor memeyi emmek istemiyor bunu yaşayan var mı neden böyle oluyor